30 Mart 2015 Pazartesi


PABUCUMUN AJANI - ASUDE

Arka Kapak : Ben Deniz Akın; Fiyasko Birlik Başkanı, yirmi beş yaşında, babasının kızı, annesinin kız kurusu, ekonominin niteliksiz iş gücüyüm. Klasik bir dünyalı, yurdum insanı, fazlaca dağınık ve meteliğe kurşun değil, ancak palavra sıkan beş parasız biriyim.

 Tuna Üstüner ise ‘Enler’ listesinin zirvesinde bir yakışıklı, holdinglerin genç veliahdı, titiz ve disiplinli tam bir Kurumsal Kasıntı.

Ben bir enkazsam o bir saray, ben bir köleysem o bir kral,... ben bir esintiysem o bir tufan.





İşte beni şaşırtan bir yazar daha!.. Asude, harika bir romantik komedi yazmış. Leblebi çekirdek gibi okuyup, eğleniyorsunuz. Deniz'in çılgınlıklarına gözü karalığına gülerken, Tuna'ya hayran kalıyorsunuz. Birinci kitap biterken ikinciyi sipariş veriyorsunuz ki, macera ara vermeden devam etsin.
 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder